piatok, 11. novembra 2011

I want to live so that i never regret my past...

Tak prežila som ďalší týždeň plný stresu zo školy a hlúpeho vyčítania si chýb z minulosti. Ale čo bolo, bolo. Mám pocit, ako by som už občas chcela začať znova. Chcem sa prebúdzať s pocitom, že som šťastná a mať milion dôvodov sa usmievať.


Ale nie, vždy sa nájde nejaká osoba, ktorá by Vás najradšej videla na dne. Občas mám pocit, že to už nezvládnem, že po tom všetkom čo medzi nami bolo sa neviem tváriť, že Ťa nepoznám. Naozaj mi chýbaš, ale neviem dať druhú šancu človeku ktorý mi ukázal aké je to cítiť sa na totálnom dne. A práve preto  som určite hrozná osoba a zaslúžim si aby ma všetci neznášali a aby si o mne musel klamať. Stačilo. Viem, že toto je len výkrik do tmy. Ale ja nevládzem, nechcem sa už trápiť minulosťou.


 Chcem byť šťastná, a proste budem. Budem sebecká, ale šťastná. A nikto mi to nebude kaziť, pretože teraz už viem kto sú naozaj ľudia ktorým na mne záleží. (:

14 komentárov:

  1. Sme na tom nejako podobne aj ja chcem zabudnúť na minulosť, a rob všetko preto aby si bola štastná :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Do minulosti sa nieje dobré nikdy pozerať aj keď aj ja to nedokážem nespraviť. No keď už spomínaš tak je najlepšie sa z chýb ktoré sme urobili iba poučiť a to je všetko, netreba si tým lámať hlavu lebo sa to už zmeniť nedá. :]

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ani já nejsem na moc výrazné laky, ale občas udělám změnu ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Neviem ako to okomentovať,ale viem,že mám čo k tomu povedať.Úplne si mi vyrazila dych..hovoríš mi zo srdca.Viem čo cítiš a viem ,že je to strašný pocit.Niekedy sa proste nedá utiecť z vlastného sveta.Nikto ťa nechápe a si na to všetko sama...:/ Niekedy ma drží pri živote len jedna vec,a to nádej.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Přesně to, co jsi napsala vyjadřuje co bych chtěla říct já. napsala jsi to dokonale!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hii! I follow your blog. Follow me? is: hikikah.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekne napisane!suhlasim!
    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Přeji, aby jsi byla brzo šťastná ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. buď brzo šťastná ! :)
    na týden,myslím ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Napísala si to veľmi pekne a súhlasím s tebou. Niekedy je naozaj ťažké žiť s minulosťou a citmi, ktoré máme v sebe.
    Dúfam, že sa čoskoro budeš usmievať a budeš šťastná.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. bud brzo stastna:))mas hezky blog:)a umis pekně psát ;)sleduju te :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. hlavně se drž toho co tě dělá šťastnou a snaž se na všechno koukat pozitivě, lehce se to řekne,ale tak to je děkuju ti přednostně za tvuj komentář
    :) potěšil mě tak snad tě i ten můj potěší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. i slečn před tebou jsem odkázala na tento článek http://zrudicova-cler.blogspot.com/2011/11/little-about-my-english-dream.html kde jsem se o té anglii rozepsala, tak když budeš chtít...

    ano ano - co bylo, bylo, nemá cenu se vracet do minulosti :) já bych taky takovému člověku nedala šanci. Buď šťastná :)))

    OdpovedaťOdstrániť