utorok, 1. novembra 2011

Regrets and mistakes, they're memories made...who would have known how bittersweet this would taste?

It’s like you’re screaming, and no one can hear. You almost feel ashamed, that someone could be that important that without them you feel like nothing. No one will ever understand how much it hurts. You feel hopeless, like nothing can save you. And when it’s over, and it’s gone, you almost wish that you could have all that bad stuff back, so that you could have the good... 
You want to be happy, but you can´t. There´s so many paintful memories, so many things you sacrificed to be with that one person, who hurt you. Now you´re just sitting there and telling yourself you´re fine. You need to stop thinking about past, because it will make you sad or mentally kill you. Theory is simple- forget him...it´s simple to say it, but worse to do. But it will be fine. Once. (:



11 komentárov:

  1. A práveže v tejto časti sa veľmi nevyznám :D. Ja som z petržky a tiež som už vystriedala veľa škôl, momentálne som na piatej a dúfam že už konečne poslednej! Už am to nebaví stále meniť kolektív a večné odlučovanie. A musím priznať že mi veľké mesto extrémne chýba. Tu ani neviem čo mám robiť keď idem von, okrem teda toho :D. A všetci sa tu poznajú, ohovárajú keď si oblečieš niečo výstredné alebo čo...No nejako som sa rozpísala, zase. No a pekne píšeš, po anglicky :) neboj prečítala som.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tuhle písničku mám moc ráda! :)

    a jsem ráda že tahle řasenka vyhovuje i ostatním, je super a levná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. páči sa mi tvoj blog ....followujem :) na oplátku by si mohla sledovať blog kamarátky :)http://vcukable.blogspot.com/ veľmi by ju to potešilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to zase viem :D ale nevyznám sa tam absolútne. A fcb síce mám ale nie som tam veľmi aktívna, som tam čisto iba na chatovanie etc. :] ak chceš tak http://www.facebook.com/#!/Ba.Pi.01 potom len napíš že si to ty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to jsi psala ty? úžasně napsané :)
    a ta písnička je nejlepší :-*
    Ady.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Beautiful words ♥
    Pesnička patrí k tým najkrajším aké som kedy počula. Len keď mám depku sa jej musím oblúkom vyhnúť :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. omg to je originál klip??? som netusila nadhera ...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem .....veľmi veľmi za sledovanie môjho blogu ....

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tú pesničku milujem, text, hlas, všetko

    OdpovedaťOdstrániť
  10. beautiful post. :)
    Do you like follow each other? Let me know. I´d be glad. Have a nice day. :)

    OdpovedaťOdstrániť