sobota, 1. októbra 2011

How ´s life going?

Prešiel asi len mesiac školy, ale ja sa cítim niekedy tak vyčerpane, že to sa ani nedá. Víkendy sú moja záchrana, aby som si aspoň trochu oddýchla.


Aspoň, že už som odpovedala z dejepisu, ktorého som sa bála a nebudete veriť mám 1. (: A dokonca som sama zvládla napísať test z matiky na 1. (: Tak mi držte palce, aby som aj ostatné písomky napísala vždy takto. (:



Tak možno by Vás podľa starých článkov zaujímalo či sa vzťah s mojou kamarátkou urovnal- ťažko povedať, vyzeralo to, že hej a včera som ju stretla v nákupnom centre, kam sme mali ísť spolu ale ona nemohla, pretože musí strážiť psa. Tuším ma to ani neprekvapilo, bolo to ako deja vu. Čo už, ako vidím jej je to jedno, nie som ani naštvaná, skôr sklamaná z toho ako sa niekto až takto zmení.





A mám na Vás otázku, aké veci používate na čistenie pleti? Ja som si totiž kúpila tento týždeň z Yves rocher čistiaci gél ale chcela by som nejakú dobrú pleťovú vodu k nemu. (: Tak, ma napadlo či máte nejaké dobré rady. Alebo nápady na nejaký účes na jeseň, lebo ma už vlasy po plecia nudia. (:


Dnes som si  kúpila blúzku v Gate, takú lososovej farby ( aj keď je trochu priesvitná ale čo, to nevadí) a neuveríte koľko stála- 4 eurá. Toto je dobré na zľavách, že si kúpite viac vecí za takú cenu. (:

3 komentáre:

  1. Drzim palce! Skoly uz mam take plne zuby ^^ Super fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no to jo škola je občas na zabití, ale bez ní by to nešlo. :) jinak používám koloidní stříbro. To je moc zdravé pro pleť a není ani trochu dráždivé.Možná trochu drahé a předtím jsem měla balea young a to bylo taky docela dobré. :) jinak krásná profilovka a ta kresba je nádherná. koukni se na můj blog jestli tě to aspoň trochu zajímá. sleduju tě :) okomentuj odbírej nebo jen navštiv (to není podmínka) ale budu za to ráda :)
    czechmadegirl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to od kamarádky vážně zamrzí.. :( jinak já chodím do školy teprve 2. týden a už melu z posledního, sem utahaná jako kotě :D

    OdpovedaťOdstrániť