streda, 26. októbra 2011

Maybe I´m so good in lying...

Dnešok môžem zaradiť oficiálne k hnusným dňom. Jednoducho nechápem, že keď mi na niekom začne záležať sa to pokašle.

Pohádala som sa s človekom, na ktorom mi záleží. A kvôli úplnej hlúposti. Strašne to ľutujem, ale viem, že niektoré veci nejdú vrátiť. A viem, že je to aj moja chyba. A viem aj, že si to nikdy neprečítaš, ale aj tak to sem píšem a tvárim sa, že mi je lepšie. Nie je, bolí ma, keď vidím ako som to pokašlala. Prepáč. Dúfam, že to bude už len lepšie. (:




A teraz jedno veľké wow pre moju kamarátku, ktorá bude úžasná fotografka. Určite Vám ukážem aj ďalšie fotky, keď nejaké nafotíme, ale kedže bývame dosť ďaleko od seba tak nechodíme spolu fotiť až tak často. (:

13 komentárov:

  1. To je mi hrozně líto..:/ nebud smutná se to spraví!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty fotky jsou vazne skvele! Takze ode me rozhodne velke wow :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neboj, ono se to všechno zase vrátí dopořádku :)
    Moc krásné fotky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Když se něco pokazí hádkou, musí se to stejně tak napravit - prostě mluvit. Nebo to napsat a dát jako dopis. Všechno se spraví když se o tom s tou osobou mluví
    a fotky super :) perfektní kontrast

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Inak môžem sa ťa spýtať z ktorej časti blavy si alebo na akú školu chodíš? Hrozne ma zaujíma či ťa nepoznám :]. Ja som odtiaľ tiež ale život ma zavial na stredné Slovensko.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Neboj,také stavy poznám aj ja /bohužiaľ/ ale so mnou je to horšie v tom že keď sa hádam tak sa nekontrolujem a potom to už nejde vrátiť späť.Tiež mi to býva tak ľúto.Inak kamarátka je skvelá fotografka.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ách na těch fotkách jsi ty? :O jsou úžasné :)
    a neboj, bude to dobré, stává se mi to často, že se s někým koho mám ráda hádám kvůli kravině ikdyž ani nemám důvod. Určitě se to zpraví :)
    Ady.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Neboj, to bude dobré, hádam....
    Tie fotky sú mega krásne :) veľká pochvala :D páči sa mi tvoj blog ;) sledujem

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tie fotky sú prekrásne, hlavne tá prvá :) a drž sa, všetko sa npraví

    OdpovedaťOdstrániť
  10. všechno se urovná :))

    Jinak skvělé fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak první fotka je tak úžasná, klidně bych si jí dala do pokoje přes celou zeď :)

    http://hana-allinmyhead.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť