piatok, 7. októbra 2011

How to live without part of your heart?

Tak a píšem Vám znova, možno si zasa idem kompenzovať smútok, ale proste to potrebujem dostať všetko zo seba. Poznáte ten pocit, keď viete, že by ste chceli byť šťastná ale proste to nedokážete?! Stále sa nájde niečo čo to dokáže pokaziť.

Tak asi viete, ako sa cítim ja. Možno si myslíte, že som rozmaznaná...nie nie som, áno snívam o dokonalom živote, bez akýchkoľvek problémov a starostí ale kto nie? Nebaví ma už totiž odpovedať na otázky ako sa máš, dobre, nie nemám sa dobre, chýba mi najlepšia kamarátka. Chýbajú mi naše rozhovory, naše hádky, všetko čo sme mali. A teraz jej je to jedno, klame mi do očí a vôbec ju to netrápi. Niektoré z Vás to možno pochopia, ten hnusný pocit prázdnoty, ktorý zažívam každú vyučovaciu hodinu keď si sadnem sama, keď viem, že ona nepríde a nepovie, môžem si prisadnúť a tie naše vtipy na všetko. Ona nemá ani tušenie ako moc mi chýba. A viem, že toto si nikdy neprečíta a aj tak to sem píšem. Asi by som sa už mala pohnúť ďalej, ale dávam sama sebe šancu, že ona sa zmení na tú moju starú kamarátku.

4 komentáre:

  1. v tom prípade som rozmaznaná aj ja.. kto nechce dokonalý život, tak klame ..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja ti teda naprosto rozumim. Nemam to tak sice s kamaradkou, ale uplne presne takhle se menil kluk, se kterym jsem kdysi chodila. Desna bezmoc, ze se muzes snazit sebevic, ale ta osoba uz je proste jina a zpatky se nikdy nezmeni:( Ale bude to dobre, neboj.)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám to stejně, tak nějak zjišťuji, že s lidmi, co se bavím už hodně let, si přestávám rozumnět a přecházím do úplně jiné skupiny lidí...

    Jinak moc se mi líbí Tvé záhlaví a celkově blog. Ráda sleduji blogerky od počátku, takže-SLEDUJI! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to znam, taky jsem takhle ztratila pratelstvi... byli jsme skupina ctyr holek- nerozlucny kamaradky, pche, to zrovna.. uz je to davno pryc.. spatne jsem se s tim vyrovnavala.. ale prineslo mi to i neco noveho, napriklad kdyz si vedle me kamaradka dalsi skolni rok nesedla, sedla jsem si vedle jednoho kluka a ted uz bych to za nic nevymenila, je s nim hrozna legrace :)

    tak at je ti taky brzo lip! :)

    OdpovedaťOdstrániť