streda, 14. septembra 2011

Smiles are like band-aids, they cover the pain but sometimes it still hurts

  • škola ma ničí, nemám skoro na nič čas
  •  už tri dni som unavená, aj napriek tomu, že spím okolo 8 hodín 
  • těším sa na nové vydanie Elle, a zajtrajší voľný deň...snáď si trochu oddýchnem
  • pohádala som sa s kamarátkou, ktorá pre mňa veľa znamenala a jej je úplne jedno, že ma trápi aké k sebe sme, veď čo ja som dobrá len keď niečo chce nie?! 
  • konečne som si vybavila kartu z Yves Rocher (:


4 komentáre:

  1. so školou som na tom rovnako, zaberá mi kopec času, všetci profesori si myslia, že máme len ich predmet, ešteže sa môžeme tešiť na novú Elle ♥ a s kamarátkou by ste sa mohli pozhovárať, bola by škoda, keby ste si zničili kamarátstvo :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jú, sledujem ťa! :)

    www.vida-cotia.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som mala kartu kedysi ale uz asi neplati:(
    Inak ak si sa este nezapojila stale u mna prebiahe giveaway o Ck parfum ETERNITY, zapojit sa mozes tu:
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/2011/09/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť