piatok, 23. septembra 2011

Like a broken arrow.

Niekedy ste s niekým dokázali byť hodiny a rozprávať sa o čomkoľvek, a odchádzali ste s pocitom, že ste šťastný. Ale jedna hlúposť dokáže zmeniť všetko a pre osobu ktorá pre Vás bola jednou z najdôležitejších ste už nikto.

Vidíte, cítite, viete že strácate kamarátku, kamarátku na ktorej Vám záleží ale nemôžete s tým nič urobiť. Lebo ona sa zmenila a naučila žiť aj bez Vás, ako keby ste prestali existovať. A vždy, keď sa aj snažíte rozprávať viete, že je to už iné. A dochádzate s pocitom sklamania, že ste stratili niečo bez čoho si neviete predstaviť byť.Asi tak som sa cítila minulý týždeň.

Ale uvedomila som si, že nemala by som byť jediná čo sa snaží dať naše kamarátstvo dokopy. At least I tried. Sama však dúfam, že sa zas budeme môcť rozprávať ako v minulosti, smiať sa všetkému a každému a podporovať sa navzájom. Dúfam, že moja kamarátka bude zase tou osobou čo bola.

Tak a teraz ku škole...je to proste blbé- otrasný rozvrh, sedenie do tretej v škole, písomky, skúšanie...ale veď to poznáte. Nič špeciálne sa v škole vlastne nedeje, iba na ďalší týždeň už píšeme písomku z matiky a chémie tak mi držte palce. (:

Dnešné poobede som zasa strávila nakupovaním.(: Tentokrát som však naozaj potrebovala nohavice. (: Už sa celkom teším na ďalší víkend-mám ísť na nákupy do Camaieu- aby som si kúpila nejaké svetre a veci na zimu. Napríklad baretku, šál, rukavice... nákupy mám na zime celkom rada.

7 komentárov:

  1. to s kamarátkou je mi ľúto, no predsa by ste sa ešte mali skúsiť porozprávať.. ak sa to pokazilo na nejakej hlúposti, bola by škoda zničiť to :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nákupi su proste najlepšie a to s tou kamarátkou je smutné :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hezké obrázky, hezký blog, ale to s kamarádkou mě mrzí, snad bude jednou zase vše ok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj,

    pozývam ťa na moju giveaway, v ktorej si sama zvolíš čo môžeš vyhrať

    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2011/09/giveaway-diy.html

    Klepi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Treba si to s ňou urovnať....
    Mám pocit akoby si písala o mne a o mojej kamoške.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Juj snad bude vsetko oky:(

    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť