sobota, 10. septembra 2011

First school week

Ahoj, tak čo ako ste prežili prvý školský týždeň? Zvláštne, že? Po lete plnom ničnerobenia, prípadne nakupovania sedieť v škole. Nejak to už musím ja aj vy vydržať. (:

Dnes som bola na nákupoch a kúpila som si len takú maličkosť- hubku na čistenie tváre, ktorá má uvoľňovať pory, aby ste si  mohli lepšie vyčistiť tvár. Tak uvidím aká je, ale je prírodná tak snáď fajn. Potom som si dala double choco frappé, popozerala nejaké oblečenie, aj keď ma nič nezaujalo, a bižutériu, už mám vyhliadnuté rukavice, baretku aj šál na zimu ku kabátu, a šla som domov.Zistila som, že kamoška mi doniesla darček z Viedne, nejakú kozmetickú drobnosť. Dnes len krátky článok, tak mi to prepáčte. (:

                                           

2 komentáre:

  1. školu určite zvládneš a čoskoro si užiješ ďalšie skvelé prázdniny:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc se mi líbí celkový vzhled tvého blogu! :)

    OdpovedaťOdstrániť