pondelok, 5. septembra 2011

...and I´m back here!

Tešíte sa čo?! Som už v Bratislave a rozhodnutá byť lepšou a občas aj niečo napísať po tak dlhej nečinnosti blogu. Možno to opakujem znova ale nemala som možnosť sem písať. Snáď mi to prepáčite (:. Dúfam, že leto ste si užili. Ja som leto strávila v tábore v Taliansku, doma, na dovolenke a samozrejme na nákupoch.

Dnešok bol na Slovensku prvým školským dňom- asi by som mala nadávať, že zasa musím chodiť do školy, ale ja to nejak nerozoberám. Jasné aj ja nemám rada keď sa musím kopu vecí zo dňa na deň učiť, ale beriem to už ako samozrejmosť. Kedže začala škola treba nakúpiť nejaké veci- samozrejme, že ja ako správna nákupná maniačka som vzala  všetky obchody útokom a nakúpila kopu vecí. 

Takže potrebovala som po dovolenke niečo na regeneráciu vlasov- lebo more, slnko a fakt, že mám kučeravé vlasy- vlasom veľmi neprospievajú však?

Tak som sa po prečítaní niekoľkých recenzií od blogeriek  rozhodla kúpiť si Gliss kur prípravky na rozštiepené vlasy. Kúpila som si regeneračný express balzam a kúru na rozštiepené končeky. Dokonca som k nákupu dostala aj vzorku nového Gliss kur šampónu- Ultimate repair na suché a poškodené vlasy, mala som ako darček dostať látkovú tašku, ale toto je tiež fajn. Ešte som ich neskúšala, ale určite Vám po vyskúšaní napíšem svoj názor. Už v minulosti som mala šampón a kondicionér na vyrovnanie vlasov aj sprej proti rozlietaným vlasom a tie boli fajn tak snáď aj toto bude. (:

Potom som si kúpila ešte šampón Head and Shoulders, ktorý občas používam a žiletky Venus Embrace, aby som mala pekné nohy (: , nejaké ceruzky a Stabilo pero, ktoré mi bude ladiť k peračníku, vlastne kozmetickej taštičke, ktorý som dostala od kamarátky z dovolenky z Paríža. Dúfam. že aj ja tam teraz pôjdem a kúpim si nejaké oblečenie a tak. Lebo ja proste Paríž milujem. Rozmýšlam, že sa prihlásim aj na francúzštinu ale neviem, či by som to stíhala keď v škole mám angličtinu a nemčinu. Ak tak začnem sa niečo aspoň učiť doma. Lebo sa mi francúžština veľmi páči. (:




Takže chcela by som Vám ešte zaželať veľa úspechov v novom školskom roku, veľa dobrých článkov a všetkého čo si želáte.




2 komentáre:

  1. ďakujeme za prianie :*
    ja školu nikdy nepochopím,takže nemá zmysel :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja som sa chcela ešte popritom učiť doma francúzštinu, ale to by som asi nestíhala :D a tá prvá fotografia je dokonalá :)

    OdpovedaťOdstrániť