streda, 29. júna 2011

The last school week...

Ahoj, presne tak, končí škola....jasné všetci sa tešia na leto, ale ja mám pocit, že niečo mi bude aj tak z tej školy chýbať. Kamarátky, s niektorými sa celé leto neuvidím. Ale v septembri sa vidíme tak čo. Takže rozhodla som sa Vám opísať tento týždeň. Čo som robila? Napríklad nakupovala, keď už sú tie zľavy.

 Takže kúpila som si plavky na leto- v Tezenise. Také kvietkované. A ešte rozmýšľam aké si kúpim. Alebo bodkované, alebo pásikavé. Kamošky tvrdia. že tie pásikavé, lebo pásiky rozširujú aby som nevyzerala tak strašne chudá.

Ešte som si kúpila aj sukne také na leto, v Camaieu. Uvažujem, že si nejakú oblečiem aj zajtra.

Samozrejme, že som si kúpila aj kozmetiku. Veď lak na nechty musí ladiť s plavkami. (:

Bolo mi  fajn, pretože sa treba usmievať, nikdy totiž nevieme kto sa zamiluje do nášho úsmevu.




11 komentárov:

  1. prúžky nie,tie práveže postavu zužujú!skús skôr jedno farebné..alebo neonové..v podobnej farbe akej máš tie kvietkované,lebo potom môžeš kombinovať tieto dvoje dokopy

    aj mne chýbajú kamošky :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cute pictures!

    x

    http://fandabbydozie.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super :) www.sonaskoncova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Thanks so much for following my blog, I'm really grateful and I'm certainly following you back lovely!

    x

    http://fandabbydozie.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja sa s kamarátkami stretávam takže žiaden problém :) tá posledná veta je pravdivá a krásna! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milujem nakupovanie :) Tá posledná veta je krásna :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Prázdniny končia, škola začíta. To hej. Ale vždy si všetko treba užiť do poslednej chvíle!
    A tá posledná veta na zamyslenia je pravdivá ♥.

    http://theworldbykejmy.blogspot.com/.
    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherný header :) Jinak hezký post, poslední věta super :)

    Sleduji a budu mooc ráda, když mě budeš sledovat zpět :)

    www.thebrunettejuice.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jestli je ta sukne na obrazku tvoje - odkud je? :)

    OdpovedaťOdstrániť